luni, 27 septembrie 2010

Concurs de concurs românesc

Să facem zic un concurs cu poze ! Nu io, ci unii care se repectă, zic ei. National Geografic şi cu Adevărul. Pui tu internautule o frumoasă poză, noi o vedem, pretinii îţi dau "like-u" şi dacă strângi mai multe meri undeva în excursie.
Nimic anormal până amu.
Pui şi io o poză de vreo 24 de ore. Le zic la pretini să dea cu "like-u". Oamenii mă cată să ma "like-uească". Nu mă găsesc !
Hoo, cu tata ! Zic. Că trebe să mă aprobe administratoru"!
Verific azi, a doua zi. Nu m-o aprobat !
Poza o fost pusă aci pe blog şi e de la Roşia Montană. Din august, curent.
Da" pe fb, am mesaj că .....a încărcat o poză la concursul de concurs românesc....
Încă la ora la care dau din tastatură nu m-o încărcat !




Vă pui vouă poza că poate v-o plăcut. 



Pe concurs îl cheamă "Arată-ne România ta !"

2 comentarii:

Marius Adrian Porojnicu spunea...

Vânturare de vânt...

Ţara noastră mândră,are,
Două mâini la fel de stângi
Şi ne chinuim zadarnic,
Bocăniţi doar de nătângi !

Fel de fel de avortoni,
Se perindă la domnie:
Fel de fel de boci sau ioni ,
Ne-au tot luat din farfurie !

Am ajuns la fund de sac
{De la funduri sa ne vină ?}
Vântu-i interzis în public:
Clar că şi asta-i de vină !

La raspântie de vânturi,
Biet român cu de lemn sapă,
Străinat în ţara lui,
N'are dupa ce bea apă !

Sărăcie,sărăcie,
Aruncată peste ţară,
De cei ce ne mint continuu
Cu atâta indrazneală !

Dan Ghemeș spunea...

deci, da ! rămâne cum am stanbilitără !